Un produs Blogger.

sâmbătă, 15 martie 2014

" Adrian Cristea ma termina in doua ore de sex " - Vezi ce vedeta de la noi a spus asta

La cei 36 de ani, Mariana Roşca a acumulat atâta experienţă încât ar putea să-şi dea doctoratul în sexologie. Însă prima ei experiență nu a fost deloc plăcută.
A ajuns celebră după ce a spus că a fost sărutată de Irinel Columbeanu la subraţ, iar acum este din nou pe val după ce a povestit despre partidele de sex pe care le-a avut cu Adrian Cristea, scrie showbiz.ro.
Femeia şi-a început viaţa sexuală la o vârstă decentă, chiar în ziua în care a împlinit 18 ani, iubitul ei fiind nevoit să aştepte doi ani momentul.
"Mă simţeam oarecum scârbită, ruşinată. A fost o experienţă urâtă, dar cu timpul am început să învăţ anumite lucruri şi am început să mă simt bine", a spus Mariana.
În prezent, femeia a căpătat suficientă experienţă încât să dea pe spate orice mascul care se laudă şi el că ştie meserie.
Cea mai lungă "partidă" de sex: o jumătate de zi și o noapte
"O noapte întreagă şi o jumătate de zi. Am început jumătatea de zi şi am continuat toată noaptea. Dimineaţa ne-am culcat".
Întrebată dacă s-a ridicat şi Adrian Cristea la aceste pretenţii, blonda a răspuns: "Nu, că nu aveam nevoie să stau cu el atât. Ce să mai zic... mă termina din primele două ore. Suficient de mult cât să-mi ajungă pentru o noapte întreagă".
Cel mai excentric loc în care a făcut sex?
"În parcare. În parcarea unui Mall, dar afară din maşină, adică acolo a fost cel mai excentric", s-a mai confesat Mariana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu








poza mijloc -> close pentru a inchide